Najčastejšie otázky zákazníkov…Ak nenájdete odpoveď tak nás neváhajte kontaktovať.
NIE. Samozrejme že nie. Prinesiete počítač, urobíme diagnostiku a navrhneme čo treba urobiť/opraviť, vytvoríme Vám cenovú ponuku na opravu a až následne keď budete súhlasiť s ponukou sa vykoná oprava/servis a platí sa až potom.
Toto veľmi záleží od daného problému alebo vady poprípade dostupnosti náhradných dielov. Snažíme sa vykonať servis v čo najkratšom možnom termíne a to od 2 hodín až po cca 2 dni.
Vačšinou dáta ak je to možné vieme zálohovať poprípade obnoviť a teda o ne neprídete. Vo výnimočných prípadoch ak je poškodený disk a dáta sa nebudú dať zálohovať to ale možné je.
Samozrejme ÁNO, je to jedna z našich ponúkaných služieb. Display bez problémov vymeníme.
Toto je tiež veľmi ojedinelý prípad ale ak počítač nedokážeme opraviť a ani zálohovať z neho dáta tak za žiadny servis nebudete platiť ani cent.